Cinta Dalam Hati

Mungkin ini memang jalan takdir ku,
mengagumi tanpa dicintai,
tak mengapa bagi ku,
asal kau pun bahagia,
dalam hidup mu,
dalam hidup mu.

Telah lama ku pendam perasaan itu,
emnunggu hati mu, menyambut diri ku,
tak mengapa bagi ku,
mencintai mu pun adalah bahagia untuk ku,
bahagia untuk ku.

[Reff:]
Ku ingin kau tahu,
diri ku disini,
menanti diri mu,
meski ku tunggu hingga ujung waktu ku,
dan berharap,
rasa ini ‘kan abadi untuk selamanya.
Dan izinkan aku,
memeluk diri mu,
kali ini saja,
‘tuk ucapkan s’lamat tinggal untuk s’lamanya,
dan biarkan, rasa ini bahagia untuk sekejap saja.

[Interlude]

[Reff]

About these ads
Ditulis dalam Ungu. 51 Comments »

51 Tanggapan to “Cinta Dalam Hati”

  1. anicha cute Says:

    hati ku sakit ketika melihat orang yang ku cintai bahagia dengan orang lain tetepi lebih sakit lagi ketika mengetahui orang yang aku cintai tidak bahagia dengan ku.

  2. dintania Says:

    aku sedihh bangeet denger lagu ini….
    inget pacarku…hiks…

  3. Glensera Says:

    Telah lama ku pendam perasaan itu,
    emnunggu hati mu, menyambut diri ku,
    tak mengapa bagi ku,
    mencintai mu pun adalah bahagia untuk ku,
    bahagia untuk ku.

    Sedihhhhhhhhhhhhhhhhhhh…………………………

    • andi zelo Says:

      ku ingin kautau, biar kau pergi bersama orang lain. tapi diriku tetap mencintaimu dan smpai kpan pun sya tetap menanti mu……dan selalu menatimu untuk bersama qu………Andi zelo

  4. lazialle Says:

    Ku ingin kau tahu,
    diri ku disini,
    menanti diri mu,
    meski ku tunggu hingga ujung waktu ku,
    dan berharap,
    rasa ini ‘kan abadi untuk selamanya.

  5. cewek Says:

    ya gimana yah
    aaq bingung nich
    ahhhh ga jadi dech
    udah ya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ketipu

  6. Rizal Says:

    kalau mendengar lagu ini saya teringat dengan perempuan yg saya cintai

  7. rhienhie Says:

    lgu niie w bgd…………
    sedih bgd yua pnya CIDAHA n2 eeeeeemmhhhh

    jangan sampe dech kalian ngerasain pa yang w rasain

    uuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhh
    saaakiiiiiiiii………………ttttttttttt….. bgd.

  8. hamba Allah Says:

    huhu xp
    aq xska diaaaaaaa
    tp knpa ak pleh diaaaaaa
    ak ska kt org lainnnnnnnnnnnnnnn
    iskkkkkkkk :[

  9. iiQ Says:

    au..dec…
    cidaha manx menyakitkan…but nyenengin jg isa rasain Luv…
    y wlopun ga kesampean…
    but don’t B sad, coz I’m so happy w/ this sad
    :’)

  10. maria Says:

    lagu ini wah!!!!!!!!!!!!!!
    kren bgt…………
    buat org mau nangis aja…
    ha..a..a..a hiks..hiks..

  11. echa Says:

    la9u 9w bgt tuch…..
    cinta dalam hati….cinta y9 kita pendah dan cinta y9 sulit d ungkap kan….

  12. Use_nie Says:

    Wahhhhhhhhh………LgNy keRen bGd…..CnT dLm hTi……yG beNer2 suSah diunGkapiN………….!!!bkiN oRanK mW nanGis……..Tp SuErrr…..KeREn bgD!!!!! : )

  13. mr aqua Says:

    aku gembira kekasihku gembira bersama temannya..aku gembira bersama teman2 aku…lantakla dia nk bahagia ngan sapa..yang penting tak menjejaskan kgembiraan aku…….

  14. mr aqua Says:

    udah nangis la…watpa mau nangis..sedangkn dia gmbra di sana…nangis air mata drah pun belum tentu buat di kmbali pada kita sey….

  15. KATE CUTETY GURLZ Says:

    mmg ssh nk luahkn isi hati ini kpd ssorg y amt kte cintai..,
    kish sy sama ng lagu ney,cedih glerrr..,hummmmmmmmm:-(

  16. myheart Says:

    iskk..

    sdey nye…

    ;((

  17. ain thuraiya Says:

    sedihnyer lagu ni… ak hrp org yg aku cintai ataupun org yg m’cintai ak jangan buat gini pdku…

  18. fadzlie Says:

    lagu ini mmg sedih bila saya dengar….
    lagu ni mengambarkan kisah cinta saya ngan si dia….
    saya x kisah diaberterus terang yang dia x terima saya…tapi yang saya kisah bila saya dapat taw dia adalah seorang penipu…dia tipu saya spnjang phubungan kami…..
    sakit hati tambah kecewa saya….dia hanya mainkan perasaan saya…dia hanya perbodohkan saya…sanggup dia buat macam ni….kejam sungguh dia dengan saya….

  19. tiara Says:

    lagu nie ttg aqu…harap org yg aqu cintai fhm perasaan aqu….

  20. frankie gia Says:

    lg nie amat bermakna bgku… lg ini mengenai ksh percintaanku yg dilamun rindu pdmu sygku dina abay… aku mencintaimu kerna kau cntk bagai puteri dr kayangn.. tp kau kontot mcm diriku… ke mana kau menghilanh sygku? mkn dan minumku tak menentu sejak kau pergi.. pulanglah sayangku.. aku masih setia menanti drmu.. ooh..pulang la..

  21. PrInCeSs_N@Di@ Says:

    lgu nie bermakna bgi aku bila aku teringat kenangan pahit aku bersama[rahsia]tpi lgi sedih bila tgk cete mutiara tu jahat nye mutia dan pongorbanan tiara utk mutia tpi tidak dihargai.sungguh mengharukan.sedihnyaaaaaaaaaaa.

  22. PrInCeSs_N@Di@ Says:

    lgu nie kdg-kdg kelirukan hati aku utk memilih dua insan yg sukakn aku waaaaaaaa!!!!!yg mana ssaattuu ye.tlg la

  23. PrInCeSs_N@Di@ Says:

    aku juga keliru apa si dia sukakan aku atau dia cuma pura pura.aku x tahu apa kta kta yg dia luahkan adalah klu bgi perasaan dia kat aku.aduh!!!!!!pening nye.nape la dia x terus terang je ngan aku x gaduh aku teka teka.nanti klu salah org kta aku perasan plak tpi hati aku yakin dia memang nak bgi klu kat aku.ohh klu btl la firasat aku.ohhh romantiknye………..

  24. PrInCeSs_N@Di@ Says:

    bagi yg bca komenter ini add la i.id i marrypossagirl@yahoo.com.ok bye

  25. iera Says:

    sdeh la aaku tgok video klip lagu ni..
    sama mcam ksah cnta aku dgn si dia..
    dia tngalkan aku sndirian
    huuhuuhuu..sdeh nyew.

  26. are.u sweets Says:

    cinta dalam hati..
    best sangat.
    dan lirik lagu ini, seperti jalan hidup aku.

  27. gojes Says:

    aku skerrrr gilerrr lagu neh……
    aku skerrr kat sowang mamat neh.. tapi memang cinta dalam hati la coz aku dah kawin…. waaaaa…..
    sedih larrrr, napa la aku dah kawin……..

  28. wanda Says:

    emang cedih banget dgr lagu ini..apatah lg bila t’ingt pacar gue sma org lain.gue udah capek stia sma cowok terus.mendingan gue blajar.

  29. Marina Says:

    wah.. ini lagu sehh dalem..
    cinta dalam hati emank ga enak.. memendam perasaan tuh paling ga enak..
    cinta tak terbalas..
    huhuhu..
    sedihh bangtt yahh…

  30. hazwani Says:

    tanpa cinta aku kesepian
    hadirnya cinta aku kesakitan

    syukri
    wpun kini cinta kau
    rindu kau kasih kau da beralih arah

    namun cintaku untuk kau
    akan ku simpan dalam hati

    selepas ini

    tiada lg cinta yang aku harapkan

    menanti dirimu adalah kesakitan

    memikirkanmu bahagia dgn org lain adalah kepedihan untukku
    tp aku lagi sakit bila tahu kau tak bahagia

    syukri

    umi rindu ngn abah
    umi nak sangat jumpa abah
    tp
    kenapa wat umi macam ni
    abh rela duakan umi
    tau tak betapa hancurnya hati umi
    tp umi tk sgup melepaskan abah

    umi akan simpan cinta umi dalam hati

    semoga abah bahagia dgn hidup abah

  31. Jk Says:

    lagu ini bener-bener aku bgt….mencintai seseorang tapi tak pernah tersampaikan perasaanku yang sesungguhnya….
    sakkkkkiiiiiitttt…….bgt rasanya

  32. eLLa Says:

    mengagumi tanpa dicintai,
    tak mengapa bagi ku,
    asal kau pun bahagia,
    dalam hidup mu,
    dalam hidup mu.

    mencintai mu pun adalah bahagia untuk ku,
    bahagia untuk ku.

    Ku ingin kau tahu,
    diri ku disini,

    dan berharap,
    rasa ini ‘kan abadi untuk selamanya.
    Dan izinkan aku,
    memeluk diri mu,
    kali ini saja,
    rasa ini bahagia untuk sekejap saja.

    lgu nie.. ‘kreatif’… tpi, xda kaitan ngan sya..
    all d luar sna..DON’T GIVE UP..

  33. XxNihon-JinxX Says:

    WAHH…GUE NGGAK ATW SEDEY ATO NGGAK…BUT GUE RSE INI NGGAK SEDEY DRPD MENGIGATKN KITE AKAN MATI..
    (AISE MLS TULIS BASE ENDON ) TP MMG BBTL LA… X SEDEY LGSG…LAGU NIY MMG BOSAN …AKU DGR NIH X NANGES PN CANE LA KORG LEY NANGES/SEDEY..???PLK..ISHH3…JIWANG BANGAT SEH

  34. rushdi Says:

    wahhhhh sedihhhh macam jalan citer cinta aku jek

  35. fatin nabihah Says:

    alamak lgu nie sngat2 mnyentuh prasaan aku. .sdih bngat siiggghhh. .

  36. shafa Says:

    ak rase mcm ak ada kaitan dgn dia sbb mase ak terpandang dia tenungan dia buat hatiku berdebar2
    pas2 bila ak cuba berkomunikasi dgn die pasti ada halangan..
    macam mana nk buat ni
    ak nak luahkan je apa yg ak rse wpun kesannya amat menyakitkan ak x kisah..
    tolong la k..

  37. huhu Says:

    ak sgt rindukan kau..dak uum yg amk kos human resources duk kt dpp tnb..

  38. Cinta Says:

    Sedihnya hati bila dia melapaskan dia mencintai orng lain dan mengngap aku teman baik dia… sedangkan selama ni aku menanti dirinya menyambut hatiku… tak mengapa bagi ku,
    mencintai mu pun adalah bahagia untuk ku,
    bahagia untuk ku..

    Ku ingin kau tahu,
    diri ku disini,
    menanti diri mu,
    meski ku tunggu hingga ujung waktu ku,
    dan berharap,
    rasa ini ‘kan abadi untuk selamanya.
    Dan izinkan aku,
    memeluk diri mu,
    kali ini saja,
    ‘tuk ucapkan s’lamat tinggal untuk s’lamanya,
    dan biarkan, rasa ini bahagia untuk sekejap saja.

    p/s. lagu ni juga his favorite song to the woman he love…

  39. amirul1004 Says:

    dear all pompuan i not trust anybody acceo my gf wakakaka

  40. amirul1994 Says:

    i love a girlz that’s not play girlz….wakaka

  41. amirul1994 Says:

    i love this song

  42. amirul1994 Says:

    and u all n hate play girlz

  43. OdinkClassic Says:

    for some one 03 Nov (***tya**)

    mungkin dengan hanya kata2 ini yg bs
    ak sampaikan tuk mewakili rasa ak
    saat ini..

    terima kasih atas all your answers
    tak mengapa jika balasan semua
    yang aku terima dg hati yg lapang…

    mungkin smua itu tidak semudah
    merasakan meski blm terucapkan
    sekali lagi terima kasih atas smua ni…

    tapi tuk saat ni semoga kau bahagia
    dengan pa yang engkau rasakan skr..
    melihatmu bahagia, akupun ikut merasakannya
    meski aku tidak mengalami tu sendiri bersamamu

    aku mmang bkn yg terbaik dlm hatimu
    aku mmang bkn pilihan hatimu
    tapi km harus tahu bahwa
    aku rasaku ini padamu abadi tuk selamanya…

    OdinkClassic

  44. rosyi Says:

    mgkien q hx bsza mmendam praszaint nie dlam htieq,………..nmun q tk bsza mengunkapkandtx,.
    krn q tk ingien enkau bersdieh n skiet htie,…………..

  45. cristin Says:

    cidaha lagu w bngt……………
    stiap dngerin lagu ini w sedih bngt rasa’y………….
    cidaha it’s the best’

  46. aishah mahani Says:

    memang benar apa yg terucap dlm lagu .aku seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeediiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih……

  47. aishah Says:

    inilh lgu yg pling sedih .kalo liat lirik aja udah mau nangis……………

  48. daxzz SKJ Says:

    sediihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh sediiiihhhhhhhhhhhhhhhhhh
    buattt pcrr q tr synkk I LOVE YOU


Berikan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

Ikuti

Get every new post delivered to your Inbox.

Bergabunglah dengan 58 pengikut lainnya.

%d blogger menyukai ini: