Lelaki Cadangan

[#:]
Ku t’ruskan sebuah c’rita cinta segitiga,
dimana akulah yang jadi peran utama,
aku tak dapat membohongi segala rasa,
aku mencitai dia dan dirinya.

[*:]
Nanti pukul satu dia menemui aku,
maka jangan kamu pasang wajah yang cemburu,
nanti bila ia datang menemui aku,
maka cepat-cepat kamu ngumpet dulu.

[Reff:]
Kan aku sudah pernah bilang,
pacar ku, bukan cuma kamu saja,
ku, mempunyai dua hati,
yang tak bisa, untuk ku tinggali.
Kan aku sudah pernah bilang,
janganlah, kamu terlalu sayang,
dan, bila nanti kau menghilang,
ku masih, punya lelaki cadangan.

[#] ~~ [*] ~~ [Reff]

[Interlude]

[Reff] (x2)

Lelaki cadangan (x4)

Ditulis dalam T2. 20 Comments »

20 Tanggapan to “Lelaki Cadangan”

  1. de chii Says:

    BAGOS~~~~
    gw suka lagunya!!!
    hwhwwhw…
    yuk mari~
    NADANYA KEREN BEUT!!!

    • emma Says:

      . keren
      . aku suka lagu itu

    • Jesica Says:

      NICE SONG !
      I LIKE IT
      ……………………………………………………………………………………..

      ^.^
      Kutuliskan sebuah cerita cinta segitiga

      • izzati nurina an-nur bt abd latif Says:

        Ku t’ruskan sebuah c’rita cinta segitiga,
        dimana akulah yang jadi peran utama,
        aku tak dapat membohongi segala rasa,
        aku mencitai dia dan dirinya.

        [*:]
        Nanti pukul satu dia menemui aku,
        maka jangan kamu pasang wajah yang cemburu,
        nanti bila ia datang menemui aku,
        maka cepat-cepat kamu ngumpet dulu.

        [Reff:]
        Kan aku sudah pernah bilang,
        pacar ku, bukan cuma kamu saja,
        ku, mempunyai dua hati,
        yang tak bisa, untuk ku tinggali.
        Kan aku sudah pernah bilang,
        janganlah, kamu terlalu sayang,
        dan, bila nanti kau menghilang,
        ku masih, punya lelaki cadangan

  2. c_chan Says:

    kRn buanget l9’x,,,,

  3. mya_love_Blitar Says:

    hiy… lagunya norak banged c,, yang dewasa dikit keQ!!!

  4. eriyka Says:

    best sgt2…tp lgu nie x pnh jd kt dr ak…

  5. lisa Says:

    lagunye bagus sangat,sedap rentak nye

  6. lnorshafiqka Says:

    kalau lagu ni kena kat gue mampus kantoi

  7. nisha Says:

    wah..gue suka bngt lgu ini..

  8. nadia Says:

    sye pown ske gak. . . .

  9. aREdAa Says:

    sO..jgN pRcyE sgt aT laKI ..

  10. hanis Says:

    aq ska sgt lgu nie

  11. miey lonres Says:

    aku ska lagu nie….best la….

  12. yani Says:

    x ader vidoe ke??


Tinggalkan komentar